کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه

حضور شرکت ایده ورزان سیستم در شانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه

در شانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه؛ مزیت‌های رقابتی IPMP به عنوان سامانه‌ای کاملاً بومی تشریح شد

شانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه با مضمون محوری «نقش حکمرانی پروژه محور در توسعه پایدار: ضرورت توسعه نهادی» 28 و 29 خرداد ماه جاری در سالن همایش رازی تهران با حضور مدیران سازمان‌های دولتی و خصوصی، اساتید دانشگاه‌ها و صاحب‌نظران در عرصه مدیریت پروژه و افراد با تجربه در این حوزه برگزار شد. شرکت ایده ورزان سیستم نیز با حضور در این کنفرانس به معرفی محصول خود که حالا به یکی از محصولات بی رقیب در حوزه مدیریت پروژه در میان سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی تبدیل شده است، پرداخت.

این کنفرانس که در فضایی تخصصی برگزار شد علاوه بر کارگاه‌های تخصصی و کنفرانس‌ها، بخش نمایشگاهی نیز داشت که به معرفی شرکت‌ها در زمینه عرضه محصولات مدیریت پروژه پرداخت و بازدیدکنندگان به منظور دستیابی به نرم افزاری جامع که بتواند تمام نیازهای مدیریتی پروژه‌های آنها را در کنار صرفه اقتصادی و کاربری آسان پاسخگو باشد از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کردند.

نمایندگان شرکت ایده ورزان سیستم در بخش نمایشگاه این کنفرانس به تبادل اطلاعات و معرفی نرم‌افزار ipmp به عنوان نرم‌افزار جامع pmis پرداختند و ضمن دیدار با مشتریان پیشین خود، به بحث و تبادل تجربیات خود با متخصصان مدیریت پروژه به منظور ارائه راهکارهایی در جهت حل چالش‌های موجود در این حوزه پرداختند.

گفتنی است دارا بودن پشتیبانی کامل نرم افزاری و به روز رسانی ماژول‌های مورد نیاز شرکت‌ها، مهم‌ترین مزیت رقابتی سامانه مدیریت پروژه شرکت ایده ورزان سیستم است که در این کنفرانس مورد توجه صاحبان پروژه‌ها و سازمان‌های مختلف در جهت تعامل با این شرکت قرار گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *