پشتیبانی و توسعه

شرکت ایده ورزان با توجه به رسالت خود در راستای استقرار کامل و موفق نرم افزارهای ارائه شده به سازمان‌های مختلف، بخشی را در شرکت جهت ارائه انواع خدمات پشتیبانی تجهیز نموده است. در این واحد علاوه بر ارائه خدمات پشتیبانی برای نرم افزارهای ارائه شده توسط شرکت، امکان ارائه خدمات پشتیبانی برای نرم افزارهای موجود در سازمان‌ها که شرایط پشتیبانی را دارا می‌باشند وجود دارد. بر این اساس و سابقه خدمات ارائه شده در این موضوع، تیم ایده ورزان موفق به دریافت مقام سوم در کارگروه تولید و پشتیبانی در ارزیابی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال 1392 شده است. لازم به ذکر است شرکت ایده ورزان تنها شرکت نرم افزاری است که موفق به دریافت این مقام شده است. بنابر موارد فوق‌الذکر شرکت ایده ورزان خدمات پشتیبانی نرم افزار مدیریت پروژه IPMP را در دو حوزه زیر ارائه می‌نماید.

 

حوزه پشتیبانی فنی و توسعه نرم افزاری

در این حوزه مشکلات و باگ هایی که در زمان پیاده سازی نمایان نشده و باعث ایجاد مشکل در استفاده از نرم افزار می گردد به طور کامل رفع شده و نسخه‌های جدید نرم افزار نیز برای مشتریان نصب خواهد شد. علاوه بر این پشتیبان‌گیری دوره‌ای از اطلاعات و پایگاه داده نرم افزار نیز صورت می‌پذیرد.

در این حوزه در صورت نیاز مشتریان، امکان توسعه و یا تغییر ماژول‌های موجود وجود خواهد داشت. همچنین با توجه به ماهیت سازمانی بودن نرم افزار می‌تواند امکانات بر قراری ارتباط با سایر نرم افزار های موجود در سازمان مشتری را نیز فراهم نمود. لازم به ذکر است این بخش از خدمات شامل هزینه جداگانه بوده که در صورت وجود قرارداد پشتیبانی با سازمان مشتری امکان ارائه خدمات در این سطح وجود دارد.

 

حوزه مشاوره مدیریت پروژه

با توجه به تخصص‌های موجود در شرکت ایده ورزان و تجارب پروژه‌های پیشین، امکان ارائه مشاوره در حوزه مدیریت پروژه برای استقرار نظام مدیریت، برنامه‌ریزی و کنترل پروژه وجود دارد. لازم به ذکر است این گونه خدمات در زمان پیاده سازی نرم افزار نیز ارائه خواهد شد که در زمان پشتیبانی نیز این خدمات در قالب نفر ساعت قابل ارائه می‌باشد.