مدیریت جلسات

  • استفاده از انواع تقویم های شمسی و میلادی
  • تعریف عنوان و موضوع جلسه، تاریخ و زمان دقیق شروع و پایان
  • کد گذاری جلسه
  • تخصیص و اشغال اتاق جلسه جهت جلوگیری از همزمانی
  • ارسال ایمیل در زمان ایجاد و تغییر جلسه به مدعوین با امکان ثبت در کلندرهای استاندارد نظیرgoogle یا outlook
  • انتخاب پروژه مرتبط با جلسه
  • امکان تکرار جلسه به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه
  • مدیریت زمانی شرکت کنندگان جهت جلوگیری از همزمانی جلسه با سایر جلسات افراد
  • مدیریت صورتجلسات به صورت بند به بند، مشخص کردن مسئول اجرا گردش در کارتابل افراد
  • امکان پیوست انواع فایل به جلسه و صورتجلسات
  • امکان ارتباط با تایم شیت و ثبت زمان برای بندهای صورت جلسه (در صورت نصب ماژول تایم شیت)
  • امکان به اشتراک گذاری تقویم جلسات با سایر کاربران
  • امکان مشاهده تقویم جلسات سایر کاربرانی که به یک کاربر دسترسی مشاهده داده اند
  • امکان اضافه شدن فیلدهای اختصاصی توسط کاربر
  • ارایه ویجت گزارشات در داشبورد

مدیریت جلسات