o استفاده از انواع تقویم های شمسی و میلادی
o تعریف عنوان و موضوع جلسه، تاریخ و زمان دقیق شروع و پایان
o کد گذاری جلسه
o تخصیص و اشغال اتاق جلسه جهت جلوگیری از همزمانی
o ارسال ایمیل در زمان ایجاد و تغییر جلسه به مدعوین با امکان ثبت در کلندرهای استاندارد نظیرgoogle یا outlook
o انتخاب پروژه مرتبط با جلسه
o امکان تکرار جلسه به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه
o مدیریت زمانی شرکت کنندگان جهت جلوگیری از همزمانی جلسه با سایر جلسات افراد
o مدیریت صورتجلسات به صورت بند به بند، مشخص کردن مسئول اجرا گردش در کارتابل افراد
o امکان پیوست انواع فایل به جلسه و صورتجلسات
o امکان ارتباط با تایم شیت و ثبت زمان برای بندهای صورت جلسه (در صورت نصب ماژول تایم شیت)
o امکان به اشتراک گذاری تقویم جلسات با سایر کاربران
o امکان مشاهده تقویم جلسات سایر کاربرانی که به یک کاربر دسترسی مشاهده داده اند
o امکان اضافه شدن فیلدهای اختصاصی توسط کاربر
o ارایه ویجت گزارشات در داشبورد