- استفاده از انواع تقویم های شمسی و میلادی
- تعریف عنوان و موضوع جلسه، تاریخ و زمان دقیق شروع و پایان
- کد گذاری جلسه
- تخصیص و اشغال اتاق جلسه جهت جلوگیری از همزمانی
- ارسال ایمیل در زمان ایجاد و تغییر جلسه به مدعوین با امکان ثبت در کلندرهای استاندارد نظیرgoogle یا outlook
- انتخاب پروژه مرتبط با جلسه
- امکان تکرار جلسه به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه
- مدیریت زمانی شرکت کنندگان جهت جلوگیری از همزمانی جلسه با سایر جلسات افراد
- مدیریت صورتجلسات به صورت بند به بند، مشخص کردن مسئول اجرا گردش در کارتابل افراد
- امکان پیوست انواع فایل به جلسه و صورتجلسات
- امکان ارتباط با تایم شیت و ثبت زمان برای بندهای صورت جلسه (در صورت نصب ماژول تایم شیت)
- امکان به اشتراک گذاری تقویم جلسات با سایر کاربران
- امکان مشاهده تقویم جلسات سایر کاربرانی که به یک کاربر دسترسی مشاهده داده اند
- امکان اضافه شدن فیلدهای اختصاصی توسط کاربر
- ارایه ویجت گزارشات در داشبورد