بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت ایده‌ورزان سیستم

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی روز سه شنبه سوم اسفند ماه از شرکت دانش بنیان «ایده‌ورزان سیستم» بازدید کرد. 

در روند این بازدید، دکتر علی وحدت رئیس صندوق نوآوری ضمن گفت‌وگو با مدیران این شرکت در جریان توانمندی‌ها و محصولات فناورانه شرکت دانش بنیان «ایده ورزان سیستم» قرار گرفت.

وی در ادامه این بازدید، از محصولات دانش بنیان این شرکت به عنوان محصولاتی رده بالا در زمینه مدیریت یاد کرد و بر لزوم استفاده سازمان‌ها و نهادهای مختلف از این محصولات نوآورانه در جهت صرفه جویی در پروژه‌های سازمان‌ها با رویکردی نوآورانه تأکید کرد.

گفتنی است مهم‌ترین محصول این شرکت دانش بنیان، شامل نرم‌افزار مدیریت پروژه IPMPاست که با دو رویکرد مدیریت و کنترل پروژه‌های سازمانی به صورت B2B و B2G عرضه می‌شود.

ماهیت این نرم‌افزار تحت وب و چند زبانه نیز تعریف یک پروژه، WBS، گانت، Task، وضعیت پروژه، مستندات و آرشیو اسناد پروژه، محاسبه پیشرفت پروژه و وزن‌دهی به فازهای اجرایی، تعریف و شناسایی ریسک‌ها و مشکلات پروژه، گزارش‌سازی از مراحل مختلف پروژه و تعریف Workflow در پروژه است و در نهایت امکان Import داده از MSP وPrimavera را نیز فراهم می‌کند چرا که چنین نرم‌افزارهایی علاوه بر دارا بودن زبان فارسی و وجود استانداردهایی چون PMBOK، هوش تجاری محصولات با تجمیع داده‌های دیگر نرم‌افزارها و ترکیب آن با دیتای پروژه، امکان داشبوردسازی و مدیریت بهتر پروژه‌ها و فرآیندها را برای شرکت‌ها فراهم می‌آورد.

از مهم‌ترین مشتریان شرکت ایده‌ورزان سیستم که با 40 پرسنل در حال فعالیت است شامل سازمان تامین اجتماعی، بیمه دی، مبین نت، مخابرات ایران، مپنا، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، وزارت اقتصاد، شهرداری تهران است.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *