یکی از مهمترین مباحث در حوزه دانشی ارتباطات پروژه مدیریت جلسات پروژه است. مدیریت متمرکز فرآیند تعریف جلسه ایجاد دستورجلسه، دعوت از مدعوین، تعیین اتاق جلسات، تا بحث تدوین صورتجلسه و پیگیری بند به بند آن میتواند به بالارفتن ارزش جلسات در سازمان و پروژه کمک کند. ماژول مدیریت جلسات IPMP تمامی این امکانات را با راحتی کاربری بسیار بالا در اختیار سازمان و پروژه قرار میدهد.

تقویم مدیریت جلسات

از جمله امکانات این بخش میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • تعریف جلسات، شرکت کنندگان و دستور جلسات

دستور جلسات

  • امکان اتصال جلسه با پروژه

اتصال جلسه با پروژه

  • تعریف اتاق جلسات
  • ارسال پیامک جلسات
  • ورود اطلاعات صورتجلسات و تخصیص موارد جلسات
  • گزارش پیشرفت جلسات
  • امکان چک کردن تقویم کاری افراد
  • امکان پرینت صورتجلسه در سربرگ و ذخیره سازی در فولدر مستندات عمومی پروژه
  • امکان پیگیری از طریق کارتابل صورت جلسات
  • امکان ارسال آلرت ایمیلی، مدیریت پیش از جلسه، حین جلسه و پس از جلسه

ارسال آلرت قبل جلسه

  • اضافه کردن مستندات به جلسه
  • اضافه کردن مستندات به جلسه
  • امکان ارسال جلسه با استاندارد iCal