یکی از مهمترین مباحث در حوزه دانشی ارتباطات پروژه مدیریت جلسات پروژه است. مدیریت متمرکز فرآیند تعریف جلسه ایجاد دستورجلسه، دعوت از مدعوین، تعیین اتاق جلسات، تا بحث تدوین صورتجلسه و پیگیری بند به بند آن میتواند به بالارفتن ارزش جلسات در سازمان و پروژه کمک کند. ماژول مدیریت جلسات IPMP تمامی این امکانات را با راحتی کاربری بسیار بالا در اختیار سازمان و پروژه قرار میدهد.
از جمله امکانات این بخش میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:
- تعریف جلسات، شرکت کنندگان و دستور جلسات
مدیریت جلسات
- امکان اتصال جلسه با پروژه
- تعریف اتاق جلسات
- ارسال پیامک جلسات
- ورود اطلاعات صورتجلسات و تخصیص موارد جلسات
- گزارش پیشرفت جلسات
- امکان چک کردن تقویم کاری افراد
- امکان پرینت صورتجلسه در سربرگ و ذخیره سازی در فولدر مستندات عمومی پروژه
- امکان پیگیری از طریق کارتابل صورت جلسات
- امکان ارسال آلرت ایمیلی، مدیریت پیش از جلسه، حین جلسه و پس از جلسه
- اضافه کردن مستندات به جلسه
- اضافه کردن مستندات به جلسه
- امکان ارسال جلسه با استاندارد iCal
مدیریت جلسات